Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-12-01, 09:55   #1
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

V64 Åby 1 December Jackpot


Jackpot på skrällbanan Åby!
Barfotaförbudet träder in idag, hur klarar sig Berghs favoriter med skor på?
Kan bellino ta ledningen i sista?
Hoppas på en rolig omgång och hög utdelning
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-01, 10:21   #2
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7862
Standard

Kul att se BALFOUR igen. Lär nog vinna med minst ett upplopp om han fungerar idag.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-01, 16:37   #3
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Inte mycket liv i den här tråden trots att sex rätt kryddas med jackpot.
Lövgren åker till Åby för att starta en enda häst - Sandsjöns Revenue - på V64. Den streckas samt blir utgång på DD.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-01, 16:45   #4
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Helt värdelös omgång att spela på. Kunniga spelare vet när man ska avstå från spel. Problemet med denna omgången är att de 4 första loppen har väldigt orutinerade / dåliga hästar. I stort sett alla har lika stor chans att vinna, då blir det mer som ett lotteri och inte skicklighetsspel. Man har heller inte mycket data att utgå ifrån då de flesta inte har några vinster detta året eller tex 1 vinst på 15 starter, det säger ingenting om deras vinstchanser. Givetvis finns det mycket annat som saknas också, väldigt svårt att motivera några drag/spikar då.

Dugens dubbel däremot är en annan femma, den kan man tjäna en hacka på.

Senast redigerad av Cyran den 2016-12-01 klockan 16:48.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-01, 17:08   #5
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Kör två kombinationer DD idag och just nu står båda i 18 ggr fläsket. Lär väl få 11-12 ggr till slut.

DD 1):
1 Sounds Good slipper återigen Kolgjinis i sulkyn vilket är ++. Bra läge och fin spetschans eller så finns open stretch! Fast sist!

4 Sandsjöns Revenue gör andra starten i regi Lövgren. Också startsnabb och får liksom Sounds Good spets eller sargresa med lucka till slut!

Mycket möjligt att det är en bra rak tvilling!

DD 2:

1 Bellino B. har förstaspåret vilket krävs med tomten Lugauer i sulkyn. Här går det inte misslyckas med taktik eller löp! Startsnabb nog att få pik eller rygg ledaren och sedan visslar det till över upploppet!

Bergh är favorit och packet med alkoholproblem som lirar den har kastat sedlarna i sjön på "kör"! Det står startbrasa i mitt program... Folk är fulla!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+2)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-01, 17:10   #6
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 1 944
Sharp$: 2183
Standard

Citat:
Helt värdelös omgång att spela på. Kunniga spelare vet när man ska avstå från spel.
Well..själv avstår jag ofta spel under sommaren med stora favoriter som troligtvis vinner..=låg utdelning.
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-01, 17:30   #7
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V64-2 räcker det med 3 och 7.
Untersteiner tror på vinst inom kort. Bergh menar, att 7 är 50 m bättre än hans andra häst 5 som nu är andrefavorit.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-01, 17:36   #8
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2743
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Helt värdelös omgång att spela på. Kunniga spelare vet när man ska avstå från spel. Problemet med denna omgången är att de 4 första loppen har väldigt orutinerade / dåliga hästar. I stort sett alla har lika stor chans att vinna, då blir det mer som ett lotteri och inte skicklighetsspel. Man har heller inte mycket data att utgå ifrån då de flesta inte har några vinster detta året eller tex 1 vinst på 15 starter, det säger ingenting om deras vinstchanser. Givetvis finns det mycket annat som saknas också, väldigt svårt att motivera några drag/spikar då.

Dugens dubbel däremot är en annan femma, den kan man tjäna en hacka på.
Hur gör du på våren när många hästar årsdebuterar? Du vet att det finns fler parametrar att ta hänsyn till än hur många lopp en häst vunnit under året?

Det är ju snarare i lågklassiga lopp som man kan göra pengar, förutsatt att man följer med i vardagstravet, och/eller orkar dyka ner i arkivet. Ju högre klass på hästarna, desto bättre är spelarkollektivet.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-01, 17:43   #9
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Hur gör du på våren när många hästar årsdebuterar? Du vet att det finns fler parametrar att ta hänsyn till än hur många lopp en häst vunnit under året?

Det är ju snarare i lågklassiga lopp som man kan göra pengar, förutsatt att man följer med i vardagstravet, och/eller orkar dyka ner i arkivet. Ju högre klass på hästarna, desto bättre är spelarkollektivet.
" Givetvis finns det mycket annat som saknas också, väldigt svårt att motivera några drag/spikar då."

= Finns betydligt fler "parametrar" och det är just det som saknas när det är så många lopp med orutinerade/dåliga hästar.. När jag analyserar lopp går jag igenom minst 15 parametrar för varje häst och utvärderar därifrån. I sådanna här lopp finns det i stort sett ingenting att anteckna.

EDIT: Men visst kan man tota ihop ett litet för 50kr för nöjets skull, men då är jag fullt medveten att jag i stort sett lämnat in en lotto lapp.

+ Av det jag skrev kan man enkelt dra slutsatsen att jag inte spelar om det är flera årsdebuter i en omgång. Det är inte min spelstil, jag förlitar mig väldigt mycket på statistiken när jag spelar.

Senast redigerad av Cyran den 2016-12-01 klockan 17:48.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-01, 17:44   #10
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

avd1. Osäkert på favoriterna 1 o 7 som annars verkar sticka ut. 5 o 6 känns intressanta och med dem i princip helgarderat.
avd2. 3,4,5 främst 1,2,7 bakom
avd3. 1 spikbud, 5,7,10 bakom, ser ingen annan.
avd4. 13 spikbud sen många med chans.
avd5. 1,4,6,7,12
avd6. 8 spikbud, 1,2,3 bakom o helgarderat
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-01, 17:50   #11
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Jag utgår från detta system

1) 1,7
2) 3,7
3) 1
4) 2,4,9
5) 4,8
6)1,2,8

Kostar just nu 72:-.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-01, 17:52   #12
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Kör två kombinationer DD idag och just nu står båda i 18 ggr fläsket. Lär väl få 11-12 ggr till slut.

DD 1):
1 Sounds Good slipper återigen Kolgjinis i sulkyn vilket är ++. Bra läge och fin spetschans eller så finns open stretch! Fast sist!

4 Sandsjöns Revenue gör andra starten i regi Lövgren. Också startsnabb och får liksom Sounds Good spets eller sargresa med lucka till slut!

Mycket möjligt att det är en bra rak tvilling!

DD 2:

1 Bellino B. har förstaspåret vilket krävs med tomten Lugauer i sulkyn. Här går det inte misslyckas med taktik eller löp! Startsnabb nog att få pik eller rygg ledaren och sedan visslar det till över upploppet!

Bergh är favorit och packet med alkoholproblem som lirar den har kastat sedlarna i sjön på "kör"! Det står startbrasa i mitt program... Folk är fulla!
Bellino B är favorit, inte Bergh (streckspel)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-01, 18:02   #13
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Helt värdelös omgång att spela på. Kunniga spelare vet när man ska avstå från spel. Problemet med denna omgången är att de 4 första loppen har väldigt orutinerade / dåliga hästar.
Dugens dubbel däremot är en annan femma, den kan man tjäna en hacka på.
JaJa, ett tips är att hoppa över de 4 första loppen och lägga krutet på V64:an.

Sen är det alltid roligt med förhandare från kunniga spelare, kanske en DD-"kupong".
Vill du så kan du skriva några av de 15 parametrarna du använder vid travspel.
Vi kanske kan köra en V64:a-duell?

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-01, 18:05   #14
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
JaJa, ett tips är att hoppa över de 4 första loppen och lägga krutet på V64:an.

Sen är det alltid roligt med förhandare från kunniga spelare, kanske en DD-"kupong".
Vill du så kan du skriva några av de 15 parametrarna du använder vid travspel.
Vi kanske kan köra en V64:a-duell?

Mvh Uffe
Menade de 4 första loppen på V64an. Kommer därför bara köra Dagens Dubbel idag. Lämnar jag in en v64 trots allt blir den på 30-40kr max.

Vi kan gärna köra en V64a duell för skojs skull. Skrev en nu hastigt för 36kr. 1x1x1x2x3x6

Senast redigerad av Cyran den 2016-12-01 klockan 18:07.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-01, 18:13   #15
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Helvete såg ni olyckan nyss? Vilken tur hon hade!!
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td